torsdag den 23. februar 2012

strik Owls..



Ja så blev jeg væk igen. Jeg kan se mønstret i mine udfald på bloggen. Når der er pres på ryger jeg ud. Men nu er jeg her igen. Jeg er blevet helt pjattet med at strikke, kan nærmest ikke holde ud ikke at have noget igang, helst flere ting. Jeg kan næsten ikke holde ud at gøre noget færdigt, hvis jeg ikke har noget nyt i støbeskeen. Nå men mit nyeste projekt, som jeg med spænding kastede mig ud i..på engelsk er lykkedes.. weee. Jeg har strikket Owls blusen og nøøjj hvor blev den fin. Den mangler kun at få hæftet de sidste ender og så knapper til øjne. Den var egentlig strikket til mig selv, meeeen den er lige det mindste tror jeg, så nu har jeg en undskyldning for at strikke en til, for jeg MÅ eje den selv. Jeg skal ikke være bekymret for at den kommer til at ligge i et hjørne og gå til, der er op til flere der står på spring for at overtage den, så det er jo dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar