onsdag den 21. marts 2012

fest i øret




Angrebet af en en en ond bakterie..det er hvad der skete. Den kom snigende som en tyv i natten og tog bolig i mit øre. Derinde holdt den orgie og hyggede sig, mens jeg udenpå var ved at gå i opløsning. Efter 3 dages fest i mit øre og andre steder i min krop, indså jeg at den ikke kunne bo der.... Det gjorde simpelthen for ondt. Så afsted mod lægevagten, som kunne se at den hyggede sig derinde og at den nok skulle have været flyttet ud lidt før. Denne lille bakteries fest i min krop, har nu kostet mig 8 sygedage. Bakterien er flyttet men min krop har kun langsomt rejst sig. Efterfulgt af bihulebetændelse og en enorm træthed. Nu håber jeg på at imorgen er dag, hvor jeg skal genoptage mit arbejde.. jeg glæder mig til at komme igang igen, det har været en styg omgang..

1 kommentar: