tirsdag den 29. december 2009

Meditative brocher

Ja så fik jeg lagt et billede op at de meditative små brocher. Det passer mig fint pt. at sidde med små ting. Jeg vil prøve at lave nogen af de små stofarmbånd, så dem på TS og synes de er rigtig fine og lige til at overskue at fabrikere. Der er også et billede af mit sidste syprojekt til lillemanden, en anorak som jeg selv er ret vild med.. han har så kun haft den på ganske få gange, han kan ikke lide at have den på.. grrrrr. Jeg er ellers rigtig godt tilfreds med resultatet og den er så fin med de strikkede kanter.
Jeg har idag ryddet lidt op i mit arbejdsværelse og William fik også malet sit billede, dog mener han at det er færdigt...det mente jeg så ikke. Sjovt nok, så vandt han igen....ligesom med anoraken :o).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar