fredag den 1. januar 2010

Nyt år og tanker

Hvad er det der gør at man altid bliver lidt grebet af fornyelsen når et nyt år indtræder. Nu har jeg prøvet det 41 gange og hvert år sidder jeg lidt og reflektere over det svundne år og hvad jeg forventer af året der kommer. I virkeligheden bliver jeg en smule trist over at endnu et år er gået, men så alligevel og måske derfor, tænker man på alle de muligheder et nyt år byder på.
Mit nye år skal byde på mere dybde, mere ro og mindre bilkørsel :o). Jeg tror at jeg mentalt er på rette vej i forhold til at finde overskud og finde min rette hylde. Jeg tror at året byder på ro på mange fronter. Williams skoletilbud bliver behandlet i januar og så håber og tror jeg at vi kan slappe af på den front. Alt i alt tror jeg at året bliver et år med afklaring på mange fronter som gerne skulle give ro generelt. Eller måske er jeg bare ved at blive voksen, hvilket vel også er på tide ;o)...

Godt nytår og bedste ønsker for alle i 2010

Ingen kommentarer:

Send en kommentar