onsdag den 6. januar 2010

Så er ugen godt igang

Så startede ugen på fuld tryk igen..Mandag blev en dag på hospitalet med William, han skulle tankes op med blod, det var som det plejer stille og roligt, man priser sig lykkelige over at han er blevet større og dermed i stand til at lade sig underholde. Så selvom dagen er lang, var det fint nok. Tirsdag var det igang med arbejdet og det går jo alligevel, selvom man slet ikke kan overskue lyder af vækkeurets utaknemmelige brølen. Det er jo fantastisk at møde i mit job. Man mødes af glade børn der, selvom de siger andet, virker som om de har glædet sig til at komme i skole igen.
Personligt har jeg også overvundet en oplevelse der truede som en stor sort sky. Og så mærkeligt man er skruet sammen, så får man gjort tingene store som elefanter i sit hoved, for blot at erfare at .. tja..det var jo i virkeligheden ikke så slemt og måske gik man endda ud med en god oplevelse. Så igen igen erfarer jeg at livet så forunderligt indrettet at man oftest ender ud med at se det positive frem for det negative, så pokkers også da! at man ikke er i stand til at sige det til sig selv før.. så man ikke bruger dage sammen med musen der bliver til en elefant inden.....Nå men alt i alt er ugen godt i gang og tænk den er allerede halvvejs gået. Jeg har ikke fået lavet noget kreativt..tjo en halv sutsko er hæklet..:o).. så mangler jeg kun halvanden......

4 kommentarer:

  1. En halv sutsko er vel bedre end ingenting he he. Må være bare lidt lettere nu da din søn er blevet ældre. En hård omgang når det er hver 3. uge. Håber du har haft en dejlig weekend! KNUS

    SvarSlet
  2. Ja en halv er en halv hel :o).. resten kommer nok. Ja det er afgjort lettere når de bliver større, alting bliver lettere. Håber også du har haft en dejlig week-end.

    Knus

    SvarSlet
  3. Velkommen til blogverdenen :-) Jeg tror du kommer til at blive glad for at være her - men pas på, det kan være en tidsrøver, hi hi.

    Du virker som en rigtig stærk og sej kvinde !

    Tak for kommentar ved mig.

    KH Maria

    SvarSlet
  4. Tak for det :o). Ja kan godt mærke det stjæler tid, men hvor er det inspirerende at være herinde.

    KH
    Louise

    SvarSlet