lørdag den 2. januar 2010

Tilløb til arbejdsdag igen


Så sidder man her på en kold og smuk dag. Når jeg ser solen gå ned som idag, ja så bliver jeg glad for at bo hvor jeg gør. Jeg prøver at huske på det hver gang jeg kommer hjem, når jeg kører eller går langs vandet, hvor heldig jeg er. Jeg bor i noget gammelt lort, men for dælen hvor bor vi midt i en fantastisk natur, det er da til at blive glad i låget af!!

Har count down til arbejdsdag igen, synes ikke jeg har fået helt nok af ferie, men det får man nok aldrig. Jeg må prøve at bevare lidt ferie stemning i hverdagen i stedet :o).. åh hvor har jeg sagt det mange gange, for så at lulle fluks tilbage i stress og jag. Jeg savner ikke vækkeuret, madpakker, ud af døren krisen med en morgensur dreng. Men jeg ved at min ADHD ramte familie savner strukturen i hverdagen, med præcis fast stå op tid, madpakker, faste spisetider, faste rytmer o.s.v. o.s.v..
Nå jeg vil nyde de sidste dage i frihed og manglende struktur og glæde mig over at trods alt nogen glæder sig til hverdagen :o)

6 kommentarer:

  1. Du skal være velkommen alt det du vil både med kommentarer og som fast læser etc.
    Jeg bliver altid glad når der dukker nye op.
    Jeg får da også lyst til at følge med her.

    Karen

    SvarSlet
  2. Velkommen i dette "blogland", det er et spændende forum og jeg kigger med her også :-)

    SvarSlet
  3. Tak for velkomsten og velkommen hertil til jer begge. Ja det er et spændende land at bevæge sig ind i og meget inspirerende og dejligt at følge andre.

    SvarSlet
  4. Smukt billede du har lagt på, er det udsigten fra dit hus?

    Og velkomen i blogland :o)

    SvarSlet
  5. Tak Fru E. Det er ikke for enden af den vej jeg bor på. Vi bor 50 m. fra vandet. :o)

    SvarSlet
  6. Sikke et flot billede!!!! Helt fantastisk at bo så tæt på vandet i sådan en natur. Kom til at lægge mit tillykke ved dit første indlæg så kig der. KNUS

    SvarSlet