søndag den 21. februar 2010

Frøprojektet - lang vej endnu



Det er så mine frøer. Jeg syr dem i hånden, først rier jeg dem på strygepapir og dernæst sys de så sammen. Så det tager altså lidt tid. De er endnu fastgjort til frysepapiret og derfor ser de lidt krøllede ud. De bliver fine når de er strøget. Det skal ende med at blive et sengetæppe til William. Der skal bruges 39 frøer, så der er lidt vej endnu. Dem på billede er med stribet baggrund, der kommer også nogle med lyseblå baggrund. Synes de er blevet søde og ja ved godt det var en bøf at vælge den stribede som baggrund, fordi de forstyrre mig når de ikke ligger samme vej og det bliver tydeligt at de er lidt skæve. Men i det store hele holder jeg af dem i al deres skævhed.

1 kommentar:

  1. Nej hvor er det flot! 39 fråer er godt nok mange men hvis man nyder processen er det jo godt nok. En dejlig dag til dig. KNUS♥

    SvarSlet