søndag den 10. oktober 2010

Sådan en rigtig søndag ..

I dag har det været rigtig søndag. Vi havde planlagt en tur i biffen med William, vi skulle se Mammaduke. Da vi kørte mod biffen i formiddags var det tåget og gråt og vindstille..vi sad og blev søndags stille i bilen alle 3. Jeg blev sendt tilbage til min barndom og sådan som jeg husker søndage...triste og kedelige og ja min stemning blev derefter. Biffen var hyggelig, den overgår ikke til historien men lillemanden hyggede sig og guffede popcorn. På vejen hjem brød solen igennem og det blev fantastisk vejr. Så lillemanden og jeg gik en tur ned til vandet da vi kom hjem, hunden badede og lillemanden fangede græshopper og jeg havde vendt den triste stemning til en behagelighed. Så kunne jeg også nå at sidde og pille ved mit stof, det blev ikke til noget jeg ville finde stof til en taske jeg vil sy, men kunne ikke blive enig med mig selv om hvordan det skal sættes sammen. Så jeg venter. I morgen skal jeg på arbejde igen efter at have været syg torsdag og fredag, det bliver dejligt. Så det har været en dejlig søndag.

4 kommentarer:

  1. Hejsa Louise! Først hvor er de tasker flotte. Tænk at du bare sådan lige kan lave dem - jeg er er jo ikke en håndarbjedørn hi hi!!!! Åh hvor kan jeg huske sådan nogen stemninger fra barndommen. Men godt du fik vendt den og at I fik en dejlig tur. Ha en dejlig uge! KNUS♥

    SvarSlet
  2. Hej Tina!
    TAk skal du have, det er nu de letteste jeg endnu har lavet er sikker på at du også kan :o).
    Ja det er underligt som man kan blive ført tilbage til barndommen blot af lys, lyde eller lugte.
    Knus
    Louise

    SvarSlet
  3. Det lyder da som en god søndag. I vores by har biografen vist aldrig åbent om formiddagen.

    SvarSlet
  4. Hej Mutter!
    Vi tog biffen i Roskilde kl. 12, men der er lidt vej til Roskilde. God aften.
    Louise

    SvarSlet