søndag den 31. oktober 2010

Store oprydning...

Wow..idag tog jeg fra :o). Jeg fik ryddet op på lillemandens værelse og i alt legetøjet, hildemænd hvor er der altså mange dingenoter og dimsedutter og han ved hvad det hele er og høre til. Kunsten var at overtale ham til at smide de dingenoter du der ikke hørte til noget eller var en del af noget andet der var gået i stykker. Man ved jo aldrig hvad man skal bruge. Det var faktisk en udfordring for os begge. Men det lykkedes at smide en halv affaldssæk ud!! Så var jeg ligesom varm!!!! Så jeg snuppede lige mit arbejdsværelse også??!!!!! HVOR HAR JEG MANGE DINGENOTER OG DIMSEDUTTER jeg blev helt forundret og må indrømme at det MÅSKE og kun MÅSKE er fra mig at lillemanden har samlermani???!!!! Jeg fyldte så resten af affaldssækken med ting jeg tror jeg ikke vil få brug for, men aldrig alligevel ved om jeg nu kan bruge.... Men hvor var det dejligt at få gjort! Jeg har nu udfordret mig selv.. jeg skal hver dag i en periode smide 5 ting ud fra mit arbejdsværelse, det må da gøre en forskel for der er stadig mange mærkelige dingenoter som jeg faktisk ikke ved hvor kommer fra og ej heller hvad jeg skal bruge til.....hvis jeg kan!

1 kommentar:

  1. Ja jo ældre man bliver finder man ud af at der ikke skal ret meget til. Elsker også når jeg kan få en masse smidt ud. Også lettere at gøre rent he he. KNUS♥

    SvarSlet