lørdag den 30. oktober 2010

Sikken tiden går

Det går bare stærkt i øjeblikket. Tænkte på det da jeg så ud over de efterårs smukke træer og tænkte tilbage på sommer og synes faktisk ikke det er så længe siden. Mentalt er jeg begyndt at glæde mig til jul. Er i gang med en pakkekalender til min mor, det har jeg nu aldrig lavet til hende før, men jeg tror hun har brug for det i år. Livet er ikke altid så let og lyst som man kan ønske sig. Jeg har planer om at det meste skal være hjemmelavet, bare små ting eks. et julehjerte eller andet julepynt og så nogen dag noget større. Tænker det må være hyggeligt at stå op til hver dag.. små gaver med kærlig tanke. Glæder mig faktisk til at give den til hende...

3 kommentarer:

  1. Det gjorde jeg faktisk også til min mormor en gang (længe siden) og hun var så glad for alle de små ting jeg havde lavet og købt.Jeg har desværre hverken mormor eller mor at lave det til i dag men søde børnebørn --Det bliver bare Adventsgaver i stedet for ;-))

    SvarSlet
  2. Ja det er hyggeligt. Min svigermor sørger for at nissen kommer med gaver til den mindste. Og så er der adventsgaver til de store, men de gider ikke noget hjemmelavet. Jeg tænker så at jeg må have tid til at lave en til min mor i år og jeg ved hun sætter pris på at det der kommer i den :o).

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig ide♥ Her er det stadig halvt sommer men det er nu hyggeligt med lidt kulde. Og med julen på vej er det bare endnu mere hyggeligt! KNUS

    SvarSlet