fredag den 9. april 2010

Gavevandrings leg

 


Se jeg har fået pakke!!! Den er så fin altså, så fin indpakning og så fin en nålepude og broche. Faktisk har jeg ingen nålepude, så den er kærkommen og specielt når den er så sød. Pakken fik jeg fordi jeg meldte mig til en gavevandringsleg hos Den flyvende kuffert. Så nu er det jeg mangler 3 der vil være med til denne leg?
Den går i al sin enkelthed ud på jeg nu skal finde 3 personer der vil være med, dem sender jeg en gave. Når gaven er modtaget vises den frem på bloggen og den der findes igen 3 nye...Gaven er hemmelig til den er landet hos modtageren.

Se nu har jeg ikke så meget aktivitet på min blog, men jeg håber MEGET at der melder sig 3 deltagere, jeg vil meget gerne sende gaver ud. Det skal for god ordens skyld siges at man ikke behøver at lave gaverne selv, hvis man ikke kan/har lyst til det. Så kom og vær med.......
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hej Louise
    Jeg er glad for at du kunne bruge gaven:-)
    Kh Annelise

    SvarSlet