tirsdag den 13. april 2010

Strikkeprojekt

Da jeg surfede rundt i blogland stødte jeg på kreative Louise, hun havde strikket et smukt prinse svøb. Jeg blev så inspireret og Louise var så sød at sende mig opskriften. Så nu har jeg udfordret mig selv på strikkesiden. Garnet er kommet hjem og jeg er gået i gang. Jeg håber det lykkes for mig, selvom jeg ikke er 100 m mester i at strikke.. Tror oftest mit problem består i at jeg slår for store brød op, tja så bliver det bare ikke færdigt. Men nu er jeg snart 42 år GAMMEL og så må jeg altså forsøge mig igen.. jeg burde være voksen nok nu til at færdiggøre et strikketøj. Det er en gave til en venindes kommende baby.. nu håber jeg ikke hun kigger forbi her :o).

1 kommentar:

  1. Hei. Du kikket innom min blogg, så nu kikker jeg innom hos deg ;)
    Jeg er å i gang med noen prosjekter, som jeg har påbegynt for lenge siden. Har tenkt å lage noe gøy med mitt restegarn.
    Jeg kikker tilbake for å se hvordan det skal gå med dit prosjekt..
    LYKKE TIL :)
    Ha en flott uke!! Vi sees..

    SvarSlet