søndag den 4. april 2010

Det bare regner og regner

Men pyt med det, vi rå hygger alle mand. William har lige bekendtgjort at dagen skal tilbringes i nattøj og Cartoon Network, for der er helte dag idag.. så han ser starwars, batman o.s.v. og har det skønt. Jeg har pillet lidt i mit arbejdsværelse og ved ikke lige hvad jeg skal gå i gang med.. har lyst til et eller andet, men kan ikke lige finde ud af hvad. Det ender nok med frøerne. Har også været forbi diverse strikkeblogs og har simpelthen så meget lyst til at strikke!! Men det bliver ikke idag.
Manden er i garagen og rydde op tror jeg. De store er på Færøerne med deres far.

Vi var hos nogle venner i forgårs og jeg spillede Wii.. Det var da for sjovt, jeg har aldrig rigtig forstået det, men nu har jeg!! Jeg var færdig af grin, længe siden jeg har grint så meget... men AV min arm, jeg har simpelthen muskler i min krop jeg ikke anede jeg havde...;P.

3 kommentarer:

  1. Hejsa Louise! Det lyder som en perfekt hyggedag! WII er sjovt og der er en masse sports spil så man kan komme i form. Jeg synes nu også at de almindelige WII spil er krævende nok ;-) Hyg jer og God Påske♥

    SvarSlet
  2. Ja det må jeg give dig ret i. Jeg ønsker mig en Wii nu. Kan godt se den sjove motion der.

    SvarSlet
  3. Det var også en rigtig dejlig dag, dem har vi heldigvis haft nogle stykker af i påsken. Ja Wii er afgjort på min ønskeseddel efter den anden dag. Jeg kan godt se man kan få motioneret lidt på den sjove måde.

    SvarSlet