onsdag den 31. marts 2010

dagen idag

 


Sikken en dejlig dag.. startede med den mest fantastiske regn i total stilhed... så skønt og sluttede i solskin. Det var en af de morgener jeg burde være stået op en time før alle andre og nydt stilheden og lyset. Men det nåede jeg ikke.. og pyt med det. Jeg gik en tur i min have og nød stilheden. Dagen idag har budt på formiddagshygge, en tur i Ikea efter kommode og til sidst i biografen og se "Sådan træner du din drage" med William. Det var rigtig hyggeligt og han sad helt ude på kanten af stolen hele filmen igennem og var helt opslugt. Det var også en super god film. Så var planen at jeg skulle bage tærte i eftermiddags, men vi var for sent hjemme. Jeg ville bage en kage til vores søde nabo, der igår gik og flikkede en låge sammen til vores hegn (vi havde klippet det op for at bilen kunne komme ind), tænk hvor blev jeg glad... At han gider gå og bruge sin sparsomme fritid på at flikke en låge til os..det er da helt fantastisk sødt af ham. Hvordan takker man lige for det?!! Men jeg bager imorgen. William og jeg skal male æg og hygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar