onsdag den 3. marts 2010

lego sæk


Jeg lavet et forsøg på en legolegesæk til William. Jeg har længe tænkt at jeg skulle finde en løsning på Williams lego. Han tømmer alle de små ting ud på gulvet og så virker det uoverskueligt at samle dem op igen. Nu har jeg så forsøgsvis lavet en sæk der kan fungere som et underlag samtidig. Umiddelbart fungere det faktisk efter hensigten. Han folder nu sækken ud og finder de smådele han skal bruge, og kan nemt hive snoren og dermed sækken sammen og vupti så er der ryddet op. Nu har jeg tænkt mig at lave flere og så simpelthen opdele hans enorme legolager i disse sække som så kan blive hængt op. Jeg broderede StarWars på denne her, så kan man måske også holde styr på det. Jeg tænker man kan gøre dem søde med lidt mere sjov på. Men hurra hvis det løser legoproblematikken.

2 kommentarer:

  1. Sikke en fantastisk ide. Kunne godt have brugt den da drengene var mindre. He he har ikke smidt deres lego ud det er ude i skuret. Billedet fra Skagen er vidunderligt. Håber du havde det hyggeligt med veninden. KNUS♥

    SvarSlet
  2. Ja, Lego er fantastisk legetøj, men det kommer hurtigt til at rode. Men det lyder som om, at du har fundet en god løsning

    SvarSlet