mandag den 1. marts 2010

Forår kom hid


Åh der fik man lige et strejf af forår. Men nu truer frosten igen. Jeg kan godt mærke at jeg har fået vinter nok. Min krop er gået i hi og vil ikke samarbejde længere. Mit humør er også i vinterhi, kan næsten ikke stå op om morgenen. Jeg hørte fuglesang i forgårs og kunne mærke mit hjerte juble. Tænk at jeg, der normalt elsker vinter har fået så meget nok, det havde jeg aldrig troet om mig selv. Men jeg orker ikke mere vinter. Sol sol kom igen. Nå men på papiret skriver vi 1. marts og så ER det altså forår om naturen vil det eller ej. Har købt påskeliljer og vil nyde dem i stedet for solen. Jeg har været til frisør og fået nyt hår, det hjælper altsammen på humøret.
Billedet er et stemningsbillede fra Skagenturen.. ikke at jeg ønsker sneen tilbage, dog savner jeg ferien allerede.
Jeg venter besøg af en veninde idag. Vi har kreative stunder og dem nyder jeg. Idag skal vi se om vi kan finde på nogle spændende påske ting. Gode forslag modtages?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar