søndag den 21. marts 2010

Spændende dag imorgen


William og jeg skal på Rigshospitalet imorgen. Jeg er ret spændt denne gang. Han er gået 4 uger i stedet for de normalt 3 mellem transfusionerne. Dette fordi han for første gang har lavet forstadiet til blodlegemer..Så vi håber han måske begynder at lave bare en lille smule, så han måske kan gå længere mellem transfusionerne og derved spare lidt. Det er meget hårdt for kroppen at få transfusion så tit. Han aflejrer jern i organerne og det er selvsagt ikke godt. Han har en pumpe med medicin på hver nat, som skal hjælpe ham med at udskille noget af jernen. Men vi kan ikke rigtig få ham langt nok ned, så det ville være en stor hjælp for ham at der går mere end 3 uger imellem hver blodtransfusion.
Ellers går dagene, jeg synes jeg er tung og træt i denne tid, sukker efter at mærke solen og suge energi ud af den. Af projekter har jeg plan om at sy en jakke til William, det har jeg fået lov til, men om det ender som med anorakken som hænger pænt og nærmest ubrugt, ja det vil tiden vise :o). Jeg har fundet mønster, så jeg skal bare finde overskud og tid til at få klippet og sammensat stof..ved det er så skønt når jeg kommer igang.
Vi har lige booket sommerferie.. det kan jeg varme mig lidt på i denne tid. Glæder mig usigeligt. Billedet er fra sidste år.. aftenkaffe på altanen med den fantastiske udsigt. Turen går vanen tro til Val di Ledro i Nord Italien, vi elsker det sted, derudover har vi planlagt en uge i Toscana også, der har jeg aldrig været så det bliver spændende...Glæder mig til sommeraften i Italien og herhjemme for den sags skyld :o)....

2 kommentarer:

  1. Uh, jeg krydser fingre for, at han er begynder at danne blodlegemer!

    Det er altid en blandet fornøjelse med de besøg på Riget....håb, angst, op-& nedture.

    Mht. billedet....er det taget fra altanen i et Gasthaus i Østrig? "Frühstückspension Alpentose"....?

    SvarSlet
  2. Hej June!
    Tak, vi har brug for held i denne sag.
    Ja det er altid en blandet fornøjelse på Riget, men vi kommer jo ret tit så det er efterhånden meget rutine.. bortset fra dage som imorgen hvor der er noget at se frem til..Billedet er taget i Nord Italien i Val di Ledro..

    SvarSlet